2. Gün

Alışveriş yasağımın ilk günü beni hiç zorlamadı. Almam gerekli olmayan hiç bir şeyi almadım. Ortalama olarak aileme beş günlük yetecek kadar içme suyu (iki günlük içme suyum vardı yani bir haftalık içme suyum var şuanda) ve bademciklerimin iltihaplanması sebebiyle elma sirkesi aldım. Bir kaç ay önce doğal elma sirkesi ve su karışımıyla yaptığım gargara sayesinde bademciklerimin iltihabından kurtulmuştum; ama şuan evimde doğal elma sirkesi olmadığı için marketten almak durumunda kaldım. Beni baya bir süre götürür. Ve umarım bir kaç ay öncekinden daha kötü görünen iltihabıma iyi gelir. Bir gün boyunca elma sirkeli gargara yapacağım ve iyi geldiğine inanmadığım anda doktora gideceğim. En korktuğum antibiyotik tedavisi; emziren bir anne olarak antibiyotik kullanmak istemiyorum 😢 Evet sakıncası yok diyorlar ama ne bileyim işte içim hiç rahat etmiyor. İlaç almaya gönlüm hiç razı olmuyor.

Bugün, neye ne kadar harcasam optimum seviyede fayda görürüm diye düşündüm az biraz hesap kitap yaptım. Hatta hesap kitap yaptığım anlarda “keşke az finans bilseydim!” dedim. Sanırım bu yolda ilerlerken kişisel finans konusunda bir şeyler öğrenmem gerekecek. Çünkü şuan karışık bir durumun içinde olduğumu hissediyorum. Hesaplanması gereken, kaydı tutulması gereken çok kalem varmış evimde, hayatımda. Ben de şaşkınım.

Bu arada bugün tamamen unuttuğum ama zamanında söz verdiğim bir şeyi almam gerektiğini hatırlamak durumunda kaldım. Bir nevi borç gibi düşünüyorum, bu durumu. Eninde sonunda almam gereken bir şeyin, alışveriş yasağı ilan ettiğim ayda kendini göstermesi de benim için biraz ironik olmadı değil hani! Ama bu ay zaten ekstra bir birikim yapabileceğime inanmıyordum. Bu ayı borçlarımdan kurtulma ayı gibi görmüştüm. Borcumun tamamını ödeyemesem de bu ay bir kısmını ödemiş olacağıma inanıyorum. Borçlarımdan kurtulduğumda ise gerçek anlamda birikim yapmaya başlayacağım. Burdan da anladığınız üzere aslında alışveriş yapmadan bir aydan daha uzun bir süre yaşamak istiyorum.

Yazmak istediğim her şeyi instagramdan yazamıyorum. Çünkü yazacaklarım, instagram için uzun gibi geliyor. Ama burada hikayemi paylaşmaya, instagram üzerinden ise yeni blog yazıma ait duyuruları kimi zaman hikayemde kimi zaman da ana sayfamdan  paylaşmaya devam edeceğim. Bir iki güzel destekleyici geri bildirim aldım, alışveriş yasağıma dair. Beni inanılmaz derecede motive etti ve heyecanlandırdı. Yüreğimdeki heyecanı korumama yardım ettiğiniz için sizlere teşekkür ederim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adım Adım Kapsül Gardrop Oluşturma

Mutfakta Neler Oluyor? -Çeyiz Serisi 1

Tüm Liste - Çeyiz Serisi 5