14 Şubat Hediye Önerileri

Yılın beklenen zamanlarından biri olan 14 Şubat Sevgililer Günü gelmiş bile. Kimileri diyecek şimdi para tuzağı bunlar! Evet belki öyledir ama ben hediye almayi ve vermeyi çok seviyorum. Sevdiğimiz birisine hediye almak için keşke doğum günü, sevgililer günü, yeni yıl, yıl dönümleri gibi özel anları beklemesek keşke. Her günün bir öncekinden özel bir gün olduğunu sevdiklerimize hissettirsek ne güzel olur. 

Bu yıl sevgililer gününden önce eşimle konuştum ve ona bana hediye alcaksa evde kalabalık yapmayacak, minimalizmle çelişecek materyalist hediyeler almamasını rica ettim. "Ne gibi mesela?" dedi. Kabul ediyordum, parfüm almak, takı almak, ya da zaten sahip olduğum şeylere bir yenisini eklemekten daha zor olacak; ama kolaya kaçmayalım değil mi zaten?

Peki ben ona ne aldım? Maddi durumum ve hayat koşullarım elverseydi çok daha iyi alternatiflerim vardı ama ona ufak bir hediye aldım. Gününün en az 2 saati yolda geçtiği ve müzik dinlemeyi sevdiği için ona Spotify üyeliği aldım. Böylece her gün dilediği müzikleri interneti olmadan dinleyebilecek ve bu hediyem onu sevindirdi. Bence daha önce servetler döktüğüm hediyelerden daha kullanışlı ve anlamlı oldu.

Sizler için de hediye seçimi yaparken, faydalı olacağını düşündüğüm minimalist bir hediye liste hazırladım.

  1. Çok sevdiği bir şarkıcının konserine bilet.
  2. Ne zamandır görmek istediği filme/oyuna bilet.
  3. Yurtdışında/ yurtiçinde güzel bir seyahat.
  4. Spor salonu üyeliği
  5. Hediye kartı (çeşitli mağazaların hediye kartları var. Böylece ihtiyacı olan şeyi kendisi alabilir.)
  6. Gerçekten ihtiyacı olduğunu bildiğiniz aynısından ya da benzerinden bir tane daha olmayan kazak, parfüm, atkı, çanta, ayakkabı, cüzdan gibi klasik hediyeler. 
  7. Tuttuğu takımın maçına bilet
  8. Dışarda restaurantta yer ayırtmak ve romantik bir yemek
  9. Evde onun için özel bir yemek/pasta/kurabiye hazırlamak
  10. Planlanmış bir piknik ya da hoşuna gideceğini düşündüğünüz bir organizasyon
  11. Masaj
  12. Diş kliniğinden diş bakım randevusu
  13. Kuaförden Manikür/pedikur/ saç bakım randevuları
  14. Ebook
  15. Edergi abonelikleri
  16. Spotify aboneliği
  17. Öğrenmek istediği bir dilin/ hobinin kursu
  18. Canlı çiçek
  19. Onun adına fidan bağışı
  20. Onun adına desteklediği hayır kurumlarına bağış.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eğer sizinde aklınıza farklı hediye fikirleri geliyorsa, yorum kısmına yazabilirsiniz.

Sevgiyle kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adım Adım Kapsül Gardrop Oluşturma

Mutfakta Neler Oluyor? -Çeyiz Serisi 1

Tüm Liste - Çeyiz Serisi 5